بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1403 در ساعت 15 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت قطعات لودر در فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی بسیار مناسب است. لودر به زبان انگلیسی به معنای حمل کننده است که به ماشینی گفته می شود که برای جابجایی و حفاری از آن می توان بهره برد. لودر ها ماشین آلاتی بسیار مهم هستند که اگر نباشند ، بسیاری از امور به دشواری انجام خواهد گرفت. در زمان خرید لوازم یدکی لودر باید به اصالت کالا توجه داشته باشید. شرکت های زیادی در زمینه ی فروش قطعات لودر فعالیت دارند و انواع قطعات لودر کاترپیلار ، قطعات لودر ولوو ، لوازم یدکی لودر هپکو، قطعات لودر کوماتسو ، قطعات لودر هیوندا و... را به فروش می رسانند.

انواع لوازم یدکی لودر

یکی از انواع لودر ها ، لودر چرخ زنجیری است که قدرت مانور بالایی در زمین های نرم و ناهموار را دارد. برای رساندن لودر چرخ زنجیری به چنین محیط هایی نیاز به استفاده از تریلر است. برای کار بر روی زمین های شنی ، گل و لای، ماسه ای و.. از لودر چرخ زنجیری استفاده می شود. لودر های چرخ لاستیکی از نظر قطعات لودر ، متفاوت هستند و این لودر ها برای زمین های هموار طراحی شده اند و سرعت بالایی دارند. لودر ها در انواع لودر چرخ زنجیری و لودر چرخ لاستیکی دارای لوازم یدکی لودر متفاوت از هم هستند.

خرید قطعات لودر با قیمت ارزان

برای خرید قطعات لودر با قیمت ارزان باید به دنبال مراکز پخش لوازم یدکی لودر باشید. در واقع این مراکز با در نظر گرفتن قیمت های مناسب تر می توانند بهترین گزینه برای خرید قطعات لودر باشند. به همین دلیل مرکز ایران هیدرولیک مرکزی به عنوان یکی از مراکز پخش قطعات لودر ، توانسته فروش قطعات لودر با قیمت ارزان را ارائه کند.

بررسی انواع قطعات لودر

بررسی انواع لوازم یدکی لودر 

فروش لوازم یدکی لودر شامل انواع قطعاتی است که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • جام

جام از بخش های مهم لودر است و دارای دندانه هایی است که بتواند به شکل بهتری برای کندن خاک مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این بخش از قطعات لودر برای بستر های غیر سنگی است. جام ها در انواع مختلف هستند که شامل جام صخره کنی و جام حفاری عمومی می شود. تخلیه جام تا 4 متر امکان پذیر است. لودر ها به وسیله ی جام می توانند بارگیری کامیون ها را انجام دهند.

  • موتور

از بخش های مهم در لودر ، موتور است که نقش تامین انرژی در این ماشین را دارد. در بسیاری از لودر های چرخ زنجیری محل قرارگیری لودر در پشت راننده است. دلیل این امر این است که لودر با استفاده از وزن موتور امکان تعادل بیشتری خواهد داشت همچنین کاربر می تواند نزدیک تر به امور قرار گرفته و با دقت بیشتری کار ها را انجام دهد. در لودر های چرخ لاستیکی ، لودر هایی که بزرگ تر هستند ، موتور در عقب لودر قرار گرفته است. در بکهولودر و لودر های کوچک ، موتور در جلو قرار گرفته است. برای خرید لوازم یدکی لودر باید به کیفیت این قطعات توجه داشته باشید و بر اساس قیمت قطعات لودر  ، خریدتان را انجام ندهید.

  • شاسی

شاسی از قطعات لودر است که بسیار مهم بوده و برای لودر زنجیری به شکل یک تکه است. شاسی لودر های چرخ لاستیکی به صورت کمرشکن است.

  • سیستم هیدرولیک

از بخش های مهم در قطعات لودر ، سیستم هیدرولیک است که انتقال نیرو به اجزای حرکتی را بر عهده دارد. سیستم هیدرولیک لودر انرژی را از موتور دریافت کرده و آن را به جام و سایر بخش ها می رساند.

هر مجموعه ی فروش قطعات لودر معتبر نمی باشد. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی یکی از مراکز خرید قطعات لودر است که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و انواع قطعات لودر را ارائه می کند. اینمجموعه انواع قطعات لودر و سایر ماشین آلات راهسازی را ارائه می کند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر